keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Before breakfast -lenkit

Uunituore suihkusta! Eikun...

Tuli taas tuo sama aamulenkki tehtyä ja oon varsin ylpee tänään, kun tuo sama lenkki meni kolme minuuttia nopeemmin ;) ihme kyllä, koska jaloissa tuntu vielä eiliset treenit! No eipä siinä mitään. Ihan pimeetä on vieläkin ja ilmeisesti mulle jäi nyt vähän ylimäärästä aikaa mun keskiviikon aamuun, joten laitoin tossa teevettä kiehumaan ja kohta pääsee taas vihreätee massuun :) en ole addiktoitunut. Jos ette oo vielä kokeillu, niin suosittelen lämpimästi pientä aamulenkkiä, kun sen ja suihkun jälkeen on vaan niin ihanaa istua isossa villapaidassa juomassa teetä. Varsinkin vihreetä! Kahvinjuojat hyss ;)

Eilen mulla oli muuten koulussa espanjankoe. Taitaa olla aikalailla sellasta "Minä puhu hyva epsanja"...espanjaks kuitenkin :D saa nähä miten tämä ends. Tänään on kuvaamataito, huomenna finska ja sitten vielä tällä viikolla psykologian koe.
Tänään on myös normisti salitreenit ja kokeisiin harjoittelua!

Käyttäkäähän aikanne viisaasti, sillä sitä ei oo loputtomiin ;) synkkää. Hyvää keskiviikkoa!

Kuva on viime kesältä. Sen näkee hiusten väristä ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti